söndag, september 07, 2008

Skogen

Nu har jag och gumman varot ute i skogen.
Började med att vi gick ut och lekte med fotbollen på baksidan av vårat hus.
Höll väl på där i 45 min. Efter det så tänkte vi gå in, men eftersim jag inte sett om hon kissat så tog vi en tur bort på ängen här bredvid. Hon var inte ett dugg kissnödig så vi började leka med tennisbollen jag hade med.
Efter ett tag så ledsnade jag och så gick vi in i skogen en stund. Hon tycker ju att det är så spännande att gå omkring i skogen. Gissar på att det finns mycket att lukta på.

Har nu suttit och pillat mer med min nya grafik. Är ju så kul men svårt när man inet får det som man vill. Men sitter man och försöker ett tag så får man ju till det där till slut. Tålamod!

Nu ska jag ta och ägna lite tid åt att göra något så roligt som att hänga tvätt.

Inga kommentarer: