fredag, september 05, 2008

God morgon!

Idag är en sån dag när det känns som att jag har massor med energi att göra av med. Har redan bäddat i sängen, matat hunden, varit ut på promenad med henne och druckit en hel massa kaffe. Kan ju iofs vara kaffet som gör att jag känner mig så pigg?!

Så vad ska man hitta på idag då?

Ja, några promenader med Dutchess blir det ju såklart. Det kan jag ju inte komma undan. Men jag gillar det. Skönt att verkligen komma ut och gå.
Sen ska jag damsuga och torka golven. Är det inte barnen som drar in massa så är det ju hunden. Måste nog fixa en handduk åt henne som man kan hänga vid dörren så man kan torka av hennes tassar när man kommer in.
För nu drar hon ju in en hel del som inte ska med in.
Iofs så drar väl katterna in sin del de också.

Men så ser min planering ut iaf. Inte så himla mycket att hinna med.

Jag håller ju dessutom på med en ny design till min blogg. Bara ETT litet problem där... Jag vet inte hur jag ska få in den i bloggen?

Får klura på det lite tror jag :)

Nä, nu har jag en hel del uppdatering jag ska ta tag i.

(vad ska ni hitta på idag?)


Tjing tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

ska nog grilla lite idag tror jag :)