lördag, september 06, 2008

Kläder

Sitter och kikar på allt nytt som kommit in nu för hösten. Är ju liksom lika bra att erkänna att den är här nu!
Måste ta en tur till veckan känner jag :) Ska köpa mig några par skor, det är verkligen ett måste. Men även nått att ha på benen. Kan ju inte gå i kjol och shorts nu:) Så långbyxor och tjockare legging el strumpbyxor får det bli. Och koftor. Kan jag inte få för mycket av.

Måste även börja kolla efter en jacka man kan ha när det blir lite kallare ute. DET mina vänner kommer bli en utmaning. Jag har såååå svårt att hitta nån jag verkligen vill ha!!
Men skam den som ger sig!

Det här med skor föresten.. tror banne mig att jag måste lära mig att gå snyggt i höga klackar. Det är ju så snyggt. Men man måste ju kunan gå i dem också. Känner en som absolut inte kan gå i högklackat men gör det iaf.. inte snyggt.
Jag kan inte heller, och då menar jag inte som i ramla och bryta en massa ben i kroppen. Tro mig!
Men som sagt, jag måste nog köpa ett par som jag kan gå i här hemma och träna lite. För försöker jag inte så kommer jag ju aldrig att lyckas?!

En greh till som ska inhandlas hit är LISTER. Hur tråkigt som helst att handla, vilket märks att den inköpsansvarige här hemma tycker. Nu saknas det lister i, hm.. 6 rum!!!!
Jag måste skärpa till mig nu!!! Jag borde nästan skämmas? Nä, tror jag ska kolla upp det nån dag till veckan också. Men det måste skrivas upp.. gärna i min kalender.. annars kommer jag helt säkert att glömma det :)

Inga kommentarer: