söndag, september 28, 2008

Haha

Vet inte hur jag lyckades.. men var som inte klar med inlägget innan. Men knapprade lite på fel knappar och helt plötsligt var det postat:)

Har iaf fått en sån himla längtan till jul nu!
Älskar att köpa julklappar åt nära och kära. Har ju faktiskt 2 klappar hemma snart. Prinsesshanddukarna som jag skrev om i ett inlägg för nån/några dagar sen.
Brukar aldrig vara ute i tid annars. Nu ska vi ju iofs inte ropa hej än..

Men grejen är att jag ju tycker att det är mysigt att shoppa julklappar när det är juligt på stan.. med snö ute. och allt julpynt är framme. Och det är det ju verkligen inte nu.
Snön kan man ju iofs inte vara helt säker på att den är här då.. men pyntet kommer ju alltid upp varje år tack och lov :)

Hur mycket brukar ni lägga på julklappar till era nära och kära?
Om man bortser från mannen och barnen här hemma så brukar vi lägga runt en 3-400:-/person. (Iår sparar vi dock in en 600-800:-, mer till barnen och mannen:) )

Har iaf bestämt mig för att kasta bort mina "fina" plastkulor från Ikea. Guld, silver, blått och röda kulor.
Iår blir det nya i min julgran :)
Får som passa på så länge jag får bestämma vad som ska hänga i den. Snart fylls den väl med massa julgrejor som barnen gör på skolan. Och det kommer ju då att bli mer för varje år!
Så som sagt.. jag passar på så länge det går!

Inga kommentarer: