måndag, november 10, 2008

Anonym

Jag blev väldigt glad av att jag har läsare som snubblar in här för att de finner min blogg roande :)

"det är ju en KLAR fråga om mognad!!! Måste man alltid ha rätt??? Måste man alltid få saker på sitt sätt???"

Som svar på detta blir att jag inte vet om det har med just mognad att göra. Jag hade bett om ursäkt som hon då inte tog. Nu när vi pratade om det så kom hon inte ihåg att jag bett om ursäkt men har nu accepterat min ursäkt, precis som jag ursäktade hennes när den väl kom.
Jag ber av, princip gissar jag, inte om ursäkt om jag inte gjort fel.
Ja, detta handlade om en skitsak.. nått annat kan jag inte säga.
Men jag ansåg att har jag bett om ursäkt, så kan jag inte så mycket mer göra.

Hoppas du kommer tillbaka igen :)

(Jag bad alltså om ursäkt för att hon hade uppfattat det som hon gjorde, eftersom jag inte menade som hon uppfattade det)

Inga kommentarer: