lördag, november 15, 2008

Hemma igen!

Då har man vart och käkat lunch med sin man också. Tog även en svääng på stan. Snubblade in på systemet och där vart det så att jag köpte en flaska rödvin och några öl. Så det kan bli. Tog även en sväng in på arken och köpte lite tuggben till Dutchess, och lösgodis.. till hundar alltså.
Strosade runt lite, träffade våra grannar också som har en liten pappilon. Elvis heter han.
Träffade även på svärmor en sväng.

När mannen slutade så tog han med sig Dutchess och åkte hem. Själv stannade jag kvar i härnta eftersom syrran skulle komma med bussen. Efter hon kommit så drog även vi hem.
Väl hemma så lagade jag lite mat. Det blev nått så kullinariskt som korv och spagetti. Johan skulle ju iväg och jobba igen så det var som inte så mycket tid till annant. När maten var klar gick jag upp och väckte honom.
MIddag vid tv:n vart det.

NU har mannen åkt för att jobba en stnd, slutar kl 21. Sen är han faktiskt ledig resten av kvällen (därav vin/öl-inköpet).
Annars brukar ju han jobba hela lördagarna så idag är det värsta lyxen för mig som får ha honom hemma :)

Nä, nu ska jag gå och göra mig en Baileyskaffe. Sååå himla gott! Nån som vill ha?

Inga kommentarer: