torsdag, november 13, 2008

Dagens!

Ja, vad erbjuder denna dagen mig?

Ja, jag har ju en vedhöd som ligger där ute som jag borde börja ta tag i.. och det tänkte jag göra. Kanske inte hela för det är ju en del.

Sen ska jag åka in till härnösand och handla lite. Fylla på kyl/frys.

Ska även hämta ut ett paket till min man, har beställt nått till bilen.

Plugga!

Än har jag inte fått så himla mycket gjort.

Jo, letat efter min rosa kofta. Jag hade på mig den igår, men nu hittar jag den inte. Jag funderar på OM jag kan ha glömt den hemma hos brorsan. Det är det enda jag kan komma på.
Jag kanju iofs ha lagt den precis vart som helst om jag känner mig själv rätt. Men jag tycker att jag letat överallt?!
Jaja, den kommer nog fram :)

Nä, göra sig redo för att åka in till härna kanske?

1 kommentar:

Brummagumman sa...

nu har jag gjort utmaningen :)