tisdag, november 11, 2008

Hejsan hoppsan...

Hej hej alla mina små goingar!

Hur är läget med er idag?
Med mig är läget superbra. Jag startade dagen med att försova mig. Yes! Jag visste inte riktigt att jag hade sovit för länge, men jag vaknade 08:30. Visste att jag skulle träffa min handläggare på arbetsförmedlingen, hade bara noll koll på vilken tid det var. Så gick ner för att leta fram pepperet som tiden stog på. Jag visste såklart INTE vart det var.
Hittade det till slut i en låda, läste för att se att det står att jag ska vara där kl 9!!!
Har de ens öppet så tidigt??

Ja, eld i röven fick jag iaf och pigg vart man ju. Bara leta fram gårdagens kläder. Kan säga att det var tur jag somnade med sminket på.. nu var det som bara att borsta bort det som halkat ner :)
Sen borsta gaddarna och rejsa in till stan. Jag hade hunnit.. om jag hittat en parkering på en gång. Nu fick jag snurra lite för att hitta en, såklart. Så 5 minuter sen vart jag.
Men nu är det klart iaf.
Åkte sen hem till svärmor för att hämta papper till skrivaren. Och sen hem.

Hem till kaffet som jag inte han dricka innan jag for btw.

Nu har jag då suttit och skrivit ut en himla massa papper till min engelskakurs. De tog ju slut sist, men nu är allt utskrivet!
Aka bara leta fram nån bra sångtext till Samhälle med och skriva ut. Ska disskutera den, vad jag tror att det ligger för ideologo bakom den.

Ne, värma på mer kaffe kanske?

hej hopp, gummi..
propp!

Inga kommentarer: