tisdag, november 04, 2008

Julen!

Det verkar som att det börjar lösa sig med julen iaf.
Vi firar nog här. Mamma är ledig på julafton så de kunde komam hit bara det löste sig med skjuts. Jag sa att det ju alltod löser sig. Om inte annat så får jag hämta henne, Stina (kanske Johannes) och kanske Sara och Pierre (om de firar tillsammans då)
Och sen kan ju mamma ta min bil hem om hon vill eftersom hon börjar jobba tidigt dan efter.
Kul iår är även att pappa faktiskt kan vara med. Han har jobbat de senaste åren så det ska bli kul. Han jobbade dock förmiddag om jag inte minns fel, men han kan ju då iaf vara med på kvällen.
Johans mamma lär ju vara med även hon.

Så det jag måste fixa med nu innan jul är att samla in vad alla vill ha i julklapp.
Mamma(snart klar)
Pappa(snart klar)
Sara
Pierre
Magnus
Stina
Johannes
Älskling
Svärmor(snart klar)
Barnen
Morbror


Måste även hitta en present som man kan skicka med mamma då min bror fyller år i December.
Han fick ett par halvdyra tofflor förra året så fötterna fryser han då inte om längre. Jag kommer att komma på något bra! Det gör jag alltid. Från honom kommer jag ju inte att få någon önskelista iår så.

Min mans dotter fyller då år dagen efter min bror, men vi vet redan vad vi ska köpa åt henne. Inte allt då, men en mp3-spelare ska hon få :)

Inga kommentarer: