måndag, november 17, 2008

Hemma igen!

Så, nu har man varit i sundsvall och samlat in sina barn igen. Skönt att ha dem hemma!
Var även förbi min mamma innan vi vände hem. Skulle lämna ett akvarium där åt syster min. Mamma bjöd på kaffe och bulle. Himlars gott!
Frågade även hennes kille om lite elråd. Fick en del tips vi skulle testa för att få igång motorvärmare utan att säkringen gick hela tiden. Och vet ni? Det funkade!
Så nu har vi en bil som står i garaget och den andra behöver inte vara iskall på morgonen nu när motor/kupé-värmare funkar som det ska.

Lagade kycklinggryta till middag idag, med blandad förtjusning hos barnen.
Jag och maken tyckte iaf om det :)

Blir även hemma imorn. Hämtade en väldigt förkyld kille från skolan. Så imorn ska vi mysa jättemycket.

Nu ska jag sätta mig och plugga en del så kanske vi syns sen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken söt blogg du har! ^^