fredag, november 14, 2008

God morgon!

God morgon gott folk. Har natten varit bra?
Jag har sovit som en prinsessa. Vaknade runt 07:30 superpigg.
Väckte mannen strax efter 8 och kickade in honom i duschen.
Själv trippade jag ner och gav jatterna frukost, gjorde iordning Dutchess frukost och fixade frukost år mig och Darling.
Gjorde äggröra åt mig & honom och så stekte jag på bacon åt mannen med. Jag tycker inte om bacon så jag stod över det.
Och så kaffe såklart, och vatten.
Passade även på att starta bilen åt älsklingen och skrapa rutorna åt honom.
Hur gullig fru är jag inte?? Skrapar rutorna åt honom, och härom dagen handsiskade jag disken åt honom?
Han är lyckligt lottad ;)

Nu är jag iaf redo för en ny dag med plugg. Har inget annat att göra nämligen. Baka är det ingen idé att göra. Är bara Johan som äter mjukt bröd här nu. Barnen har ju helt gått över på hårdbröd, vilket är bra. Vet inte om det kommit från skolan.
Jag tror det. Jacob var det som först bara ville ha hårdbröd, sen smittade han över det på Mia och Leija också.
Dock så har jag nog mentalt inte ställt in mig på det än, för varje gång jag handlar så köper jag massa olika mjölsorter. Måste sluta med det för snart har vi inte annat än mjöl i skafferiet!

Nä, plugga var det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo den ligger här:) Hade skrivit en kommentar men den kom inte fram tydligen:)