lördag, november 15, 2008

Klar snart?

Borde göra mig klar nu, ska ju åka in till Härnta och luncha med min man. det har blivit en mysig grej vi gör när han jobbar här i stan varannan lördag :)

Har bara en del grejer med att synas med honom på stan. Eftersom han har det jobb han har, ganska offentlig kan man säga. Så känner jag att jag typ inte kan åka in med oborstat hår och så.
Så jag måste måla naglarna, sminka mig och borsta håret. Och så kan jag inte ha mysbyxor på mig eller så, nej nej! Iofs så brukar jag inte ha det annars heller när jag går på stan, men ändå:P
Haha, inte lite knäpp jag låter nu!

Nä, man kanske skulle skita i allt vad smink å så heter och bara åka in?

Nä, det vågar jag inte ! :D

Så nu måste jag gå och hitta kläder, borsta både tänder och manen, sminka mig och parfymera mig :)

Ses sen!

Inga kommentarer: