torsdag, november 27, 2008

God morgon.

Hur har eran natt varit? Jag tror att jag har sovit gott, jag minns inte så bra faktiskt.
Nått jag dock kommer ihåg är min mans otroligt hemska väckningssignal på telefonen!!!
Fy f*n!!! Det lät som att högtalaren på den där stackars telefonen höll på att spricka big time!
Och min man bara snoozade och snoozade. Till slut fick jag snällt men bestämt säga åt honom att nu fick han då stänga av den eller så kunde det bli så att jag stampade på den!

Jag vet inte om han bytt signal, eller om mina öron var känsliga idag, men den har då aldrig låtit så innan.
Eller så kan det ju vara så att jag faktiskt inte har sovit så gott som jag trodde här ovan.
Och faktiskt har vaknat på fel sida?

Jag får se hur resten av dagen blir!!

God morgon på er iaf!!

Frukost!!

1 kommentar:

MissMagicGirl sa...

Jag vet hur hemskt det är att bli väckt av telefon signal. Fy!