torsdag, november 13, 2008

Utmanad!

Jag är Utmanad!
Utmanad av Åsa.
De regler som gäller är :
- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
-Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. -Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Sju saker om mig:
Jag hatar att diska. Gör det dock ibland ändå! För att jag vill vara snäll med min älskade man ibland, då disken är ett av hans områden här hemma :)

Jag älskar att plugga just nu! Och jag längtar som en tok tills jag kan söka in på universitetet och förhoppningsvis komma in där!

Jag hatar att svara i telefonen när det står hemligt nr. Varför vet jag igentligen inte. Tror ju knappast att det är nån som ska skälla ut mig, men ändå. Har dock blivit bättre nu när min svärmor ringer från hemligt nr på sin mobil. Känns ju som dumt att aldrig svara när hon ringer. Så nu måste jag chansa! Vilket är läskigt!

Jag sjunger jämt... eller väldigt ofta. Händer dock bara när jag är ensam hemma. Dock så sjunger jag alltid i bilen. Jämt!

Jag har börjat få mer och mer problem med min rygg. Har aldrig haft ont i den innan. Men nu kommer det med jämna mellanrum. Måste träna!

Jag har nästan ett schema kvällstid på en hel del program att se på kvällstid. Nu har jag dock lärt mig att se dem på andra sätt, så min man kan få lite tid till att se på program han vill se:) !

Jag längtar helt sjukt mycket tills vi flyttar till sundsvall!!

Jag utmar:

Malin
Sara
Stina
Alexandra
Erica
Lina
Sofia

Inga kommentarer: