onsdag, november 26, 2008

Datarummet.




Nu har jag skruvat fast den nya fönsterbrädan i datarummet. Fick ju åka in och byta till en längre idag eftersom den jag köpte igår var för kort.
Efter jag skruvat fast den så skruvade jag fast gardinstången med. Och satte dit en julgardin. Denna tror jag har varit i min mammas ägo innan och jag älskar den. I alla andra rum kommer det vara fina och relativt nya gardiner. Men denna gör jag mig inte av med :)
Passade även på att städa resten av rummet när jag ändå var på g, så nu är fönstret tvättat ocg golvet rent.
Satte även upp en tavla som min man tycker sååå mycket om, men som jag INTE gillar. Men så ska väl han få som han vill nån gång med här hemma :)
motivet är iaf ett paintball-lag från USA tror jag. Och han har då fått deras autografer på den. Min man höll nämligen på med painball innan, tävlade och hade sig :)
Och nu har jag då satt upp den tavlan åt honom.
MEN jag ska köpa en ny snyggare ram till den.

Inga kommentarer: