tisdag, november 11, 2008

Sparken!

Sitter och läser aftonbladet en sväng nu, som ni kanske märker!
Läser att 50000 personer beräknas få sparken nästa år pga lågkonjunkturen!!!
Fattar ni? 50000!! Det är ganska många det.. jag tror tom att det är fler än vad det faktiskt bor i Härnösand.
Tänk om hela härnösand försvinner?
Inget som jag skull egråta blod för igentligen. Det är ingen stad som ligger mig sådär varmt om hjärtat precis. Jag känner 5 som bor här typ. 2 är min mans kompisar, 1 är min svärmor och 2 är mina grannar.
Och det är en fruktansvärt tråkig stad. Det finns absolut inga roliga butiker här. Ingen mack som har nattöppet om man blir toksugen på något mitt i natten. Förstår ni att de inte ens har nattbussar här?
Usch, listan kan göras lång!
Det är dock en fin stad på sommaren. Men that´s it!

Ja, nu tror jag ju inte att härna försvinner, men ändå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

svar: ja, det måste vara otroligt jobbigt! Själv skulle jag tycka att det var SKÖNT med lite lugn och ro från all media om jag var kändis! Mm väldigt klurigt faktiskt, undra hur det ligger till egentligen! :)

Anonym sa...

Hej och tack för kommentaren i min blogg.