måndag, november 24, 2008

Hejsan hej!

Sen start på bloggen idag.
Men jag har en förklaring!
Efter att jag skjutsat mina barn till Sundsvall så kom jag hem till en sjuk man. Och han låg där i soffan och såg så himla mjuk och go ut. Så ja, jag tog och kröp ned med honom där.
Och vet ni vad jag gjorde sen?
Somnade.

Och så himla mycket mer än det har jag inte gjort faktiskt. Handlat lite bara.

Måste säga att det är så himla skönt att ha en sån här dag ibland. Alltså när man inte gör nått alls. Jag gör gärna mer nån annan dag, bara jag får ha nån sån här dag.

Gick och tog en dusch med, en sån lång en. Så nu är alla naglar fina.. alla 20 faktiskt!
Huden insmord och brynen noppade. Ja och så är jag ren och luktar gott med :)

Det enda som är kvar nu är att jag ska borsta håret så är man klar sen.
Klar till vad? Ja, vem vet. Klar för att gå ut med hunden? Klar för att gå och laga mat? Eller så är jag klar för att gå och lägga mig i soffan igen :)






Och vet ni?



Jag har slutat röka!! På riktigt!!


Rökfri!!!

2 kommentarer:

Malinanan sa...

Vad duktig du är.. Nu blir jag stolt över dig..

Brummagumman sa...

Men DUKTIGA du! Och snygg är du också :) Kram! Är i stan i veckan btw, om du är fikasugen eller så så är jag skolfri osndag o torsdag!