tisdag, november 25, 2008

SuperDuperEmma!

Här har man pluggat så in i norden nu. Skönt att få undan en hel del.
Har även städat. Tvättat fönstren i köket, gardinerna var så skitiga så jag tog ner dem och satte det julgardinerna. Städade resten av köket med så nu skiiiiner det där inne kan jag säga.
Hallen är med ren nu, och speglar och allt vad vi har där.
Toaletten nere har jag ocksp hunnit med. Så nu har jag fått inviga min nya wc-duck.
Så OM man nu vill lukta I toastolen så luktar där nu äpple!

Och även fast det låter helt otroligt så fastnade man sen här. Är det inte konstigt?
Hur mycket man än har att göra så måste man lite då och då kolla lite på nätet. Ni vet.. kolla mailen och så, sen är man fast här längre än man hade tänkt?

Jaja, nä... nu ska jag ta och se på tv en stund.. kanske medans jag städar där inne :)

Ses sen!

Inga kommentarer: