torsdag, augusti 21, 2008

Bilder igen ?!

Här är mina fina trädgårdstofflor som jag köpte :)
STOR koncentration!
Ja, de är som småbarn.
Sara i Göteborg.
Malin som vi sov hos i Trollhättan.
Sara och Malins dotter Blenda.

Bil jag såg på bilträffen :P
Tog denna bild på en lastbil åt min son :)
VILL HA!!! Fast inte en gul...
Färgen på denna bilen var såååå fin. Typ pärlemor. Skiftade mellan rosa-lila-vit! Kanske passar på en hummer?!
Johan helt ovetandes om Saras fasoner.


Hon är så stygg våran hundvalp!!
Parken utanför Hannas hus.
Ok, inte såå bra bild.. men en jäkligt stor och cool båt som vi såg.
Jag och min man:)
Min älskade man!



Dutchess, Asterix och en till vovve.
Oliver som blivit stora killen nu :)
Min och Saras familjepizza. Är en vanlig salladsburk som står på den.
Dutchess tittar på när Sara bloggar :)
Myser med husse.

Inga kommentarer: