onsdag, augusti 27, 2008

Utmanad!

Utmanad!
Jag har blivit utmanad av Åsa där jag ska avslöja 5-7 udda eller märkliga saker om mig själv. Självklart antar jag utmaningen.

* Jag kan inte ta i köttfärs utan att rysa... enbart för att det är kletigt.
* När jag går över en bro håller jag hårt i väskan med mitt liv i.. för tänk om jag skulle få tillfällig sinnesförvirring och kasta väskan i vattnet?!
* Jag sjunger jämt i bilen, men höjjer så att jag inte hör mig själv.
* Jag hatar att para ihop strumpor.
* Kan inte se en film utan att somna.. spelar nästan ingen roll vilken tid på dygnet det är.

"Bloggare som blir "tagna" ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information".
Antar ni utmaningen? Här kommer min "passning" till:

*Malin
*Sara
*Stina
*Lina
*Alex

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, det där med bron har jag också problem med..:))
Ja, jobbet blir aldrig tråkigt när här är full fart..