söndag, augusti 24, 2008

Soffan..

den ropar på mig nu om jag inte hör fel.
Ska invänta min man och sen gå och sova.

Var länge sen jag la in nån sorts lista här nu. Är ju min lilla anteckningsblogg(block) detta.

Saker att hinna med till veckan:

*Titta på tapeter till tv-rum.
*Köpa garderobssaker så vi kan fixa klart de 2 garderoberna vi ska göra.
*Köpa blommor
*Maila spishuset och fråga om tips på hur vi ska gå till väga om vi vill byta ut våran kamin i tv-rummet till en mindre. Tar sån jäkla plats den vi har nu=svårmöblerat. Och vi ska köpa en ny soffa. Men kan inte göra det förens kaminen är utbytt.
*Köpa skor till mig.
*Kolla på kakel till båda badrummen. Vill ha något billigt men snyggt ändå. Vi ska ju flytta tillbaka till Sundsvall om bara nått år. Så vill liksom inte bekosta detta hus med huuur mycket som helst.
*Måste inhandla Schampo & balsam, en del annat sminkjox.
*Kolla upp om det är nån gräns på hur gammal en hund ska vara för att man ska få rabiesvaccinera den. Ev. då beställa tid till det så gumman kan få det. Måste ju ha de annars kan vi inte fixa hundpass åt henne. Och då kan jag inte ta med henne när vi ska hälsa på våran släkt i Finland och så.

Hm, var några saker till.. det vet jag helt säkert! Men de är just nu som bortblåsta!

Nä, soffan var det! Sov gott!

Inga kommentarer: