måndag, augusti 04, 2008

Irriterad!

JA, det är jag!
En som mamma känner tog en kattunge från våran förra kull. NU hade han tydligen blivit påkörd av en bil och jag fick förfrågan om vi hade kattungar på G. Och det har vi ju. Som är leveransklara om en vecka.
Hon vart väl glad för det antar jag och tingade en katt efter jag hade mailat bilder.
Jag vart sååå glad för om vi inte får bort dem så måste vi ta bort dem. Och det vill jag ju inte behöva göra!
Igår fick jag reda på att hon drar sig ur!!! Vart så jäkla besviken. Hur kan en människa göra så??
En sak om hon hade sagt att hon skull efundera på det, men nu hade hon ju bokat en.
Ett muntligt avtal är ju bindande enligt svensk lag.
Vart som sagt såååå besviken.
Jag HOPPAS vi hittar nån annan som vill ha katt nu, så han får fortsätta leva!!

Inga kommentarer: