fredag, augusti 08, 2008

Chafför

Har jag varit nu åt det nyförlovade paret :)
De skulle in till stan och käka middag.
Så nu är jag hemma igen för att riva mer tapet. Sen ska de ringa när de vill hem igen och innan jag far och hämtar dem så ska jag fixa med ballonger och så innan de kommer hem.
Jag är så snäll!

På vägen hem hann jag bli lite irriterad också.
Hamnade bakom en bil som körde på tok för sakta. Jag hatar sånt!
Så såg jag att de hade en dekal på bakrutan som det stod:
Låt din skyddsängel bestämma farten!

VA?? Det var det löjligaste jag läst på länge!
Hur fan ska jag veta hur fort jag ska köra då? Alltså jag hoppas jag har en sån ängel om det nån gång skulle hända mig nått.. men jag har som aldrig märkt av den. Försökte få nån hint om vad jag skulle ha för hastighet när jag körde där. Men inget.. nada!
Då kom jag på att de kanske var så att min skyddsängel satt i bilen framför.. som då körde 55-60 km/h på 90-väg!
Skakade fort bort den tanken och körde om!
Hatar sniglar på vägen. Nu tycker jag väl kanske inte att man ska köra för fort.. jämt.. men man kan iaf hålla hastigheten!

Inga kommentarer: