onsdag, augusti 27, 2008

Tisdag då!

Hade inte nån tid alls att blogga imorse. Klev upp kl 06:00 och väckte 3 barn. Serverade frukost och sa hej då till min man och hans dotter.
Kollade så mina ungar gjorde det som skulle göras. Borsta tänderna och så. Tog en dusch och samlade med allt som skulle med och for sen iväg.
Lämnade barnen på dagis/skola och for sen till Malin :)
Vart bjuden på kaffe sen tog vi oss en promenad.
Pratades en hel del. Ska ev. dit imorn med. Tror faktiskt att jag glömde min kofta där fast det var det sista jag tänkte på innan jag skulle fara. Måste kolla så den inte ligger i bilen eller så.

Sen var det bara att hämta upp Leija och sen vänta en timme innan Jacob slutade.
Efter det så åkte vi direkt hem. Min man hade nämligen slutat tidigare så han hämtade sin dotter själv på skolan. Skönt de!!! Sparade in mycket av dyrbara tid där :)

Har iaf fått svar från Komvux också så ska dit på måndag för "personlig vägledning".
Kände ju att det var bästa att ta ett sånt möte så jag kan lägga upp skolan rätt. Läsa rätt ämnen och så. Vill ju som inte läsa fel ämnen.

Känns skönt att det börjar rulla på :)

Nu ska jag ta och kila in til köket. Johan har ju redan fixat iordning riset i riskokaren, som jag förövrigt älskar!
Så nu är det min tur att fixa resten. Blir korvstroganoff(stavning?)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad i min blogg :)

asaehrnholm.blogg.se