söndag, augusti 31, 2008

God morgon gott folk!

Orkade inte skriva så mycket mer igår. När vi kom hem från sundsvall så bakade jag och tjejerna, sen städade vi lite. Sen vart klockan trött för Emma.

Idag är jag dock piggare. Vilket är skönt. Klev upp och gick ut med Dutchess och mötte min granne!!! Hon brukar ju vakna typ 14?! Men hunden hade inte sovit något inatt av någon anledning så nu var de ute och gick :)

Så det jag gjort nu är att jag blötlagt maten åt Dutchess. Hon har tappat så många av sina kindtänder nu så hon har lite svårt att äta hård mat.
Kan inte tugga på sina tuggben heller. Var tvungen att ta ifrån henne ett igår som blev helt blodigt eftersom hon nyss tappat en tand.

Vad ska man mer hitta på idag då? NU sitter jag och väntar på att frukosten(kaffet) ska bli klart.
Sen ska jag fixa frukost åt tjejerna som fortfarande inte kommit ner. Men de är vakna för jag hör hur de leker där uppe :)
Dammsuga och torka golven står också på planeringen då Johans mamma kommer på besök idag. Hon ska gratta mig och Leija eftersom hon inte gjort det innan.
Sen ska Johans dotter följa med henne hem och sova där.
Så ikväll när Johan jobbar så blir det bara jag och Leija hemma. Tror vi ska ta occ ett bad då faktiskt :)

Och vet ni???? Min kamera har gått sönder!!!!
Måste hitta kvittot till den så jag kan lämna in den på lagning. Så ska jag lägga n bilder nu under ett tag så blir det från mobilen!

Nä, frukost var det ju!

Inga kommentarer: