måndag, augusti 25, 2008

Hello

Idag är Emma seg. Jätteseg faktiskt. Min man höll på att försova sig så kanske var det bryska uppvaknandet som gjorde att jag blev lite yr sen seg?
Han kom iaf iväg i tid som tur var.
Så vad står på planeringen idag då?
Jo, jag ska handla mat. Ganska tomt här hemma i kylen nu. Tänkte faktsikt göra ett veckoschema också. Annars handlar jag bara en massa onödigt.
Ska försöka bli bättre på det, att inte handla massa onödigt alltså!
Ska kolla om jag hittar några skor idag med. Och så ska jag nog köpa några blommor :)
Sen efter det så ska jag hämta in barnen. Barnvecka nu :)
Saknar dem så mycket. Ska bli så skönt att äntligen få hem dem igen :)
Är ganska tomt här hemma när de är hos sin pappa, även om jag fyller mina dagar med saker att göra iaf. Så tiden går ganska fort.

Har iaf en sak avklarad redan som jag skulle fixa denna veckan. Och det är att jag har mailat spishuset ang. våran kamin som vi vill göra oss av med och köpa en ny mindre.

Nä, uppdatera mig lite på nätet sen göra mig klar :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Koftorna fanns på gina här i sundsvall med!! Fast dom rosa var slut =( men köpte 2 stycken endå:)