fredag, augusti 08, 2008

Vaken!

Oj, vad förvånad jag vart när min man ringde och väckte mig 9:20.
Trodde ju inte att jag skulle sova så länge. Men men.

Idag ska jag då till sundsvall och hämta ut min mans telefon som är klar. Har bara tagit nästan 4 veckor. Skit stjärnafyrkant i sundsvall.
Tycker faktiskt att det kan tala om att det kan ta längre tid pga semester. Men nä.
Telefonen är klar om ca 2 veckor.
Idioter!

Iaf så tror jag att jag ska ta och svänga in på blomsterlandet och köpa nån blomster också:) Ser lite tomt ut i vårat sovrumsfönster nämligen.

Men jag ska strax ta och fara tänkte jag, så jag har det överstökat sen. Vill inte slänga bort hela dagen på att ränna runt.
Ska ju faktiskt ta bort en massa tapeter också :)
För det SKA bli klart idag :)

Måste bara köpa mig en ny sprayflaska då jag inte hittar den andra :)

Tjingeling så ses vi sen :)

Inga kommentarer: