söndag, augusti 10, 2008

GLAD!

Vad är det för dag idag då?
JO, min MAN kommer hem :) De sitter redan i bilen från Gävle. Fy vad jag längtar :) Men får väl bara kelas lite med honom för han lär ju behöva sova en stund då han jobbar ikväll med:) Men det är sista passet innan 2 veckors ledighet :D

Och det här med tapetseringen.. var visst lite större rum än jag tänkte.. så jag hinner inte överraska honom med att rummet är klart... men det får bli en överraskning att det är påbörjat iaf :P
Hinner dock få ner alla tapeter, men hinner inte måla allt 2 ggr. Men innan dagen är slut så ska det vara klart :)

Vad ska alla ni hitta på idag då?

Jag tänkte iaf att mellan målningarna så tänkte jag plocka mer svartvinbär. Syrran vill ju ha saft hon med.
Får se hur mycket jag hinner, men jag har ju faktiskt hela dagen på mig :)

2 kommentarer:

Elca sa...

Jag förstår fortfarande inte hur du orkar vara så pysslig. Själv satte jag upp fyra tavlor i sovrummet häromdagen, det tyckte jag var en stor prestation. Och idag är planen att jag ska måla om spjälsängen - vilket var planen igår också... Istället för att faktiskt göra sitter jag och slösurfar och kollar på os-sporter jag egentligen inte bryr mig så mycket om:)

Malinanan sa...

Vad duktig du är, jag förstår inte heller hur du orkar hålla på att fixa och dona hela tiden..