söndag, augusti 31, 2008

Mätt

Nu kan man ju lugnt säga att jag är hur mätt som helst!
Supergod vart pajen iaf. Barnen och min man älskade den. Duktiga jag!

Manen fixade undan disken på en gång med så det är nu lika fint i köket som innan vi åt.

Jag själv hatar ju att ta hand om disken, är alltid min man som får ta hand om den. Men nu i helgen när han jobbat typ hela tiden så har jag faktiskt inte lämnat disken... utan tömt och fyllt i och slagit på maskinen.
Tror min att han märkt det? Nä, dumma karl :)
Fick tala om detta för honom så att han kunde ge mig beröm!

Nu har jag iaf fritid. Barnen fick varsin glass och sprang ut för att leka och min man har åkt för att jobba... igen!

Ska nog ta och ge mig på den där designen jag tjatat om så länge nu. Men har ju inte kunnat fixa med den innan då jag inte lyckades få tag på photoshop själv. Som tur var kom ju min syster Stina på besök mellan fredag och lördag så hon hjälpe mig att fixa det.
Så nu ni.. nu har jag äntligen photoshop igen. Såå kul. Älskar ju att fixa och trixa med det.

Men först.. bloggupdate!

Inga kommentarer: