torsdag, augusti 07, 2008

Fääärdig!

Nu är saften klar och är i mina fina petflaskor!
Var ju inte alls så svårt. Dock så var detinte så bra kvalle på saftsilen jag köpte på coop. Håller redan på att spricka i sömmarna.
Men men, den höll ju till de jag skulle ha den till. Får se hur det går imorn:)

Nu är jag iaf rätt trött i huvet, funderar på att ta ett bad och ta hand om mig själv lite.
Så tar jag tapeterna imorn, då kan jag måla på lördag :)

Ny design på bloggen får vänta.. jag måste hitta skivan med Photoshop på. Var nu den kan ligga.
Svaret på det är typ vart som helst! Har ju nyss renoverat datarummet så då hamnade sakerna lite här och där.

Men men, jag ger mig icke!

Min kompis Alex och hennes kille hade iaf stött på min man nere i Gävle :) Typ de första de hade sett när de kom in till stadsfesten :)

Inga kommentarer: