fredag, augusti 15, 2008

Hello

Nu är vi uppe och redo för att ta tag i en ny härlig dag här nere :)

Igår åkte jag och Sara över till Danmark. Tog de större båtarna då de har större taxfreeshop i dem. Som parfymer och så. Det finns ju inte i de små.
Jag köpte en parfym åt min man :)
I Helsingör så tog vi oss en promenad runt i staden. har ju inte varit runt i den så mycket tidigare. Men nu så:) Himla fint och mysigt där är det iaf.

När vi kikat klart vart det lite shopping. Köpte med mig en flaska rosévin, en flaska baylies, 4 flaskor vin och en karta starköl :)
Efter det så åkte vi då hem med båten igen.
Johan kom och hämtade oss med bilen då vi hade lite att bära.
Väl hemma tog vi det bara lugnt. Hanna och Niclas kom förbi och hämtade lite saker innan de skulle bort. Sen beställde vi pizza från en här i närheten. Jag och Sara gick och hämtade dem. Först höll vi inte på att hitta fram. Fast jag hade kollat på kartan :) Men till slut så. Jag och Sara hade även tagit en familjepizza att dela på. De jag sett hemma har ju faktiskt inte varit såå stora. Kan säga att den vi köpte här var gigantisk. Hade lätt kunnat vara 4 pers på den. Så vart typ halva pizzan kvar :P
Tog det lugnt resten av kvällen. Jag slocknade i soffan ganska snabbt. Vaknade av att min man tydligen sagt åt mig att gå och lägga mig i sängen. Jag hade nog drömt att han skulle måla om. För jag började babbla om att han borde måla väggarna i samma färg som taket. Men pratade nog lite otydligt för jag fick typ upprepa mig 4 ggr. När Sara och Johan då började skratta åt mig vart jag visst sur och stampade in i sovrummet :P
Sen kom min kära man in och kramade mig lite. Då fattade jag vad som hänt. Att jag ju drömt att han skulle måla :D
Somnade iaf rätt snabbt då.
Vaknade imorse helt utsövd. Skönt de :)

Idag på planeringen så står att gå på staden och kika lite :) Ska nog åka ut till väla och kika lite där med :)
Sen ska vi ut och käka med Johans bror, hanna och Niclas.
Ska bli gott... hoppas jag :)
Sara ska dock inte med dit då hon ju ska till Malmö idag. Hon kommer tillbaka imorn för att fortsätta umgås med oss:)
Imorn kommer ju även Tobbe och co hit ner :) Lär det ju bli bad och bastu på hans hotell :)

Inga kommentarer: