lördag, augusti 23, 2008

God förmiddag!

NU har ja äntligen fått överta datorn efter min man! Han har blivit som besatt av att kolla efter bilar på blocket.
Går runt och liksom bara väntar på att han ska bli klar nån gång så jag kan få sätta mig och uppdatera mig i allt som behöver uppdateras.

Satte mig till slut och kikade lite på OS. Synd att vi inte kom till final i pingis men jag tycker att Jörgen spelade väldigt bra iaf. Hejja honom.

Vad sja ni hitta på idag? Jag vet faktiskt inte vad jag ka göra. Leta efter spackel, vet inte om vi har nått kvar nämligen. Hittar jag speckel så ska jag då.. just det.. spackla. OM det finns så kan jag ju fixa klart på övervåningen idag.. vore ju på sin plats nu de då vi ska fixa klart garderoberna och så till veckan. Kan ju vara bra att ha det färdigmålat först då :)
Hittade f.ö. ett garderobssystem som passar att ha i garderober under snedtak igår. Satt och bläddrade i nya Ikea-katalogen och helt plötsligt var de bara där!
Har nämligen letat efter sånt nästan överallt tror jag. Garderobsdörrar som man kan ha under snedtak finns ju överallt.. men inte själva hyllsystemen. Jag hade kommit på en annan lösning, bara för att vi ju faktiskt måste kunna ha hyllor och sånt där. Men nu kan jag ju skrota den och fixa på riktigt ist :)

Ikea är bra de!

Tjing tjing!

Inga kommentarer: