fredag, augusti 08, 2008

Hemma igen

Hemma igen nu från sundsvall. JAg som bara skulel dit en snabbis.
Men min f.d. arbetskompis Niclas ringde och frågade om han kunde bjuda på lunch. Säger man ju inte nej till :)
Så jag, Niclas och Max käkade buffé på biteline. Gott de:)
Efter det så strosade vi på stan en sväng. Sprang bl.a. in på Våningen och sa hej till min förra chef. Har aldrig varit där innan. Shit va snyggt de var där:)
Efter det så var Niclas och Max tvungen att dra. Jag med när jag såg vad klockan var. 16:30!!
Så jag rejsade till stjärna fyrkant och hämtade min mans telefon som då äntligen var färdig.
Efter det så åkte jag hem till min mor och hämtade Dutchess. Min syster passade henne medans jag var på stan. Snäll hon :)
Hade iaf gått superbra!
Efter det så stannade jag då till på Blomsterlandet och skulle köpa NÅN blomma.
Kom därifrån med 8!
Så nu ska jag plantera lite och sen ska jag väl riva tapet :)

Lägger in bilder sen på blomsterna som jag köpte :)

Inga kommentarer: