tisdag, augusti 05, 2008

TråkTisdag!

Har inte varit vaken så länge. Klev upp för typ 2 timmar sen. Men är redan uttråkad. Är nog vädret ute som gör det.
Det jag ska göra idag är att dammsuga, torka golvet och hänga lite tvätt. Tar ju typ 1 timme. Sen ska jag nog bara slappa. Läsa huskataloger och kryssa för dem jag gillar.
Läsa en bok kanske?
Tycker så synd om min man med.. har gått och blivit förkyld. Typiskt nu när han ska åka till Gävle imorn och jobba på deras stadsfest som de har där.
Han ska åka iaf, men kan ju bli lite jobbigt för honom. Men han står väl ut.. jobbar ju fram till söndag sen går han på semester på måndag.
Jag längtar sååå till det jag också, skönt att få ha honom ledig i 2 hela veckor.
Då åker ju vi ner mot skåneland även :)
Blir borta i sammanlagt nästan en vecka. Blir en del att gå igenom när vi åker, ska ju till Helsingborg i huvudsak, och när vi är där så tar vi ju danmark en dag med. På hemvägen ska vi till Göteborg- min syster har aldrig varit där så då tar vi en dag där. Är ju även min födelsedag då så kan ju vara kul att spendera den där ist för att sitta i bilen hela dagen :)
sen stannar vi till i Trollhättan efter det. Hälsar på Saras kompis som nyligen flyttat dit. Får se om det blir övernattning eller ej. Efter det så åker vi iaf genom stockholm och hälsar på min kompis Åsa och hennes sambo Victor.
Sen hem efter det:)
Just ja, ska ju stanna en snabbis i Katrineholm på vägen ner också:) Hos kompisar som också ska ner till Helsingborg:) Men de åker senare än oss.
Ska bli kul att få träffa deras son igen. Nu är han ju 1½ år :)

Jag längtar sååå tills semestern :)

Inga kommentarer: