söndag, augusti 24, 2008

Grattis Leija, Stina & Johannes!

Hipp hipp hurra för min dotter som fyller 5 år idag!!

Hipp hipp hurra för min lillasyster som fyller 17 år idag!!

Hipp hipp hurra för lillasysters kille som fyller 18 år idag!!

Phew, många födelsedagar i en smäll det där.

Längtar tills imorgon. Innan vi åker hem till min mamma där allt fireri håller till så ska vi då ut på birsdag och inhandla presenter till alla. Jag ÄLSKAR att köpa presenter.

Ska bli så gott med en massa fika också. Smörgåstårta!! mums. Ska ju ta med mig och fixa en tårta til min dotter där hemma med. Måste ringa henne imorn och fråga henna vilken färg hon vill ha :)

Ska bli så kul att åka hem dit och umgås med familjen hela dagen också. BÅDE jag och min man är ju faktiskt lediga. Vilket betyder att vi för en gångs skull inte har någon som helst tid att passa :)

Heldag med familjen m.a.o.
Nice nice!

Inga kommentarer: