lördag, augusti 16, 2008

Kvällen

Hello!
Nu har vi varit ute och ätit på resturang. Kommer inte ihåg vad den hette...men gott var det!
Var supertrevligt iaf.
Jag, min Man, Hanna, Niklas och Johans storebror var det som umgicks. Superdupedrtrevligt!!!!
Var jöttetrevligt att träffa Niklas me K också. Man hade ju sina fördommar när man sett bilder på honom i rosa skjorta, men han var ju hur trevlig som helst:)
Saknar sara också.
sara och jag kan ha våra fajter, men nu blir man lite orolig när hon är i en annan stad! iofs så ska hon ju inte ut där, men ändå!
Så jag hoppas hon kommer hem helskinnad!!

Bestämdfe oss iaf för att gå hem efter vi vart ute. Gick då hem till hannas lägenhet och spelade Buzz på Ps. Var typ hur kul som helst :) Även om Hanna och jag försökte bilda lag.. gick inhte så bra ändå!!

Till slut var vi tvungna att stänga av spelet för att hålla den goda stämningen kvar:)
Höll på att flyga en tand där tror jag.. eller hur Hanna?

Nu ska jah och min man mysa en stund innan vi lägger oss:)
Imorn har vi hela dagen med planer :)

Inga kommentarer: