torsdag, augusti 14, 2008

Helsingborg!

Där är vi nu. Känns bra att äntligen kommit fram:) Tar ju sin lilla tid att köra hit. Stannade till i Strångsjö för att hälsa på Tobbe, Linda och lilla Oliver. Fick se deras nya hus som var jättefint:) Vi bestämde att vi ska åka ner nån helg i sept eller oktober. hela familjen då. Ska bli kul.
Drog iaf vidare därifrån vid 22 tiden. Då hade jag trötta medpasagerare.
Både Johan och Sara somnade ganska snabbt. Men det var ok, jag var pigg och taggad att köra vidare. Hade allsång i bilen för mig själv :)
På vägen såg jag 3!!! stjärnfall. Önskat mig 3 bra saker :D

Väl framme i Helsingborg så var det lite klurigt att hitta parkering. Men till slut så.
Sovit gott.. men inte så mycket. Nu ska jag hoppa in och ta en dusch. Sen ska vi ner på stan och ta en båttur till danmark tänkte vi :)
Så nu ska jag ta och kika upp tider till båtarna.

Tjingeling!

Inga kommentarer: