söndag, augusti 31, 2008

Fääärdig!

Nu är jag klar med det jag skulle göra.
Har damsugit och torkat golven. Och hängt tvätten och slagit på en ny maskin som ska hängas strax med.
Har även gjort en kycklingpaj som ska ätas så fort min älskade man duschat klart.
Till det blir det en sallad. Gjorde även en sås till den. Barnen brukar vilja ha det nämligen.

Den torra tvätten som hade hunnit bli ett helt berg i Tv-rummet har vikits och lagts i rätt garderober, vilket har resulterat i en till fåtölj i tv-rummet.
Är bara typ 100 strumpor utan nån make som ligger undangömda nu. Jag fattar inte vart alla andra strumpor tagit vägen?! Hur kan de bara försvinna? Det är ett mysterium för mig det.

Så nu skiner det iaf i hela nedervåningen.
Har även utfodrat alla djur som ska ha mat så nu känns det nästan som att jag borde passa på att hittat mig en bok att läsa eller så.

Det enda som kanske ska hinnas med idag med är att bädda om i våran säng däruppe. Tjejernas sängar är redan bäddade, och deras rum städade dessutom.

Nä, mat var det nu.. mannen är klar vilken sekund om helst.

See you later!

Inga kommentarer: