torsdag, augusti 28, 2008

Proppmätt

Nu är jag så mätt så jag knappt orkar knappra på tangenterna.
Men gott var det och idag passade maten precis alla av oss :) Skönt när man lyckas pricka in det så :)

Barnen är fortfarande vakna men ska snart sova. Skola/dagis imorn ju. Imorn kommer jag dessutom hem tidigare då Jacob ska med sin pappa till en kompis till honom som har en son som är 1 år äldre än Jacob.
Så det blir verkligen tjejkväll hemma imorn. Min man jobbar så han kommer hem sent så han räknas ju inte.
Men det blir jag, Leija, Mia och så ska min lillasyster Stina komma hit och stanna tills på lördag. Då ska vi med henne ner till Sundsvall för en sväng på stan :)
Mysigt de.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gummsilumsan, nu har jag antagit din utmaning. Och jaa du, jag ska försöka komma ner så fort jag har råd med det. Lovar du att vi hittar på nåt RIKTIGT busigt då? ;) Kram