söndag, augusti 24, 2008

Donat lite!

Nu har jag då haft supertråkigt ett tag. Typ nästan sen min man åkte till jobbet vid halv 10.

Men, det blir vad man gör det till.
SÅ.. jag tog en dusch. Och har nu då fått bort all oönskad kroppsbehåring inkl ögonbrynen. Eller alltså jag har då inte tagit bort dem.. noppat till dem bara.
Blir så jäkla nervös varje gång jag noppar dem bara.. är liksom rädd att jag ska nopa fel nånstans.. typ dra bort för många på nått ställe. Så att brynen blir typ hackiga/vågiga. *ryser*
Min värsta mardröm.. eller inte riktigt så, men nästan.

Har iaf även klippt och filat till naglar på både fötter och händer. Målat dem med både underlack, vanligt lack och sen överlack. Håller som så mycket bättre då :)
Smörjt in hela kroppen har jag även gjort.

Summa summarum:
Emma känner sig som en ny människa.

Inga kommentarer: