måndag, augusti 18, 2008

Göteborg

Göteborg... here we come!!!
Har fått lovas min man att vi ska försöka ta shoppingrundan där så snabbt som möjligt.
Bär vi har hunnit klart med det så blir det Lisseberg. Varken min man eller syster harvarit där så nu blir det jag som ska guida dem runt!! Var ju bara typ hm, en massa år senjag var dit sist.. var vi 18 Malin? Vi fick ju komma in på krogar?

yeye.. typ 9 år sen m.a.o.!

Tror ni jag kommer hitta bra??? Som tur är så har jag ett grymt minne när det gäller mitt lokalsinne. Så jag tror inte det blir några problem :)

Nu ska vi ta och packa in oss i bilen snart.. ska väcka min sovande man bara :P

Tjing tjing!

4 kommentarer:

Harmonica man! sa...

Väck gubben varsamt. Min fru väckte mig 5.30 och panikskickade ut mig met 2 rottweilers för hon tyckte att nån av dom verkade nödig. Ingen av dom var nödig.

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!!

Malinanan sa...

Gratts på födelsedagen gumman.. Japp jag tror vi var ganska nyss fyllda 18 till och med när du och jag åkte dit. Det var väl då jag pircade naveln också =)

Hoppas ni får en hel skoj dag..

Anonym sa...

Skulle säga grattis här med i går. Men så blev det inte. Hoppas att du fick mitt sms och att du fick en bra dag! Kramar